dapatkan berite latest dan hot di ump dan seluruh dunia kt sini

aku duk kat ump ni kadang kadang bosan,stadi awal pastu xde keje,sebab tu aku buat blog..
Powered By Blogger

Jumaat, 22 Januari 2010

catatan pertama

assalamualaikum..
kenape gua buat blog xpasal2?...kenape gua sibukkan diri untuk buat blog?femes sgt ke gua ni buat blog?Ape semua ni?

Gua malas ar nak cite lebih2..gua buat blog sbb gua dengki kwn2 gua sume ade blog..tp gua je xde..tu yg gua buat..tp gua buat bukan kosong2 je...nanti gua nak letak mcm2 benda tntng ape2 yg blaku kat ump,sekolah gua dulu ke,matrik gua dulu ke,mane2 ke...ikut ah..

Kalo tlepas pandang isu tu paham2 ah..gua bukan seorg yg rajin tp tgk ah,gua insyaallah akn tros mencari crite hot tentang ni..

gua xtau nak tulis ape tp memg gua tgh frust ni..main pes kalah..dah 2 malam...
gua chow lu...

1 bende yug lu org akan risau dgn blog gua...gua ambik gambar lu org dan gambar yg tbaik akan gua letak dlm blog gua...nanti gua puji dan kutuk ar scukup rase..
bye,assalamualaikum..

1 ulasan:

  1. x pe2.... ne 1 permulaan yg bgus... insyaAllah nti ana follow blog enta... teruskan perjuangan...

    BalasPadam